Reper Džej Zi i pevačica Bijonse su par kakav se ne sreće često. Njih dvoje uspevaju da budu najveće svetske zvezde dok čuvaju svoju porodičnu intimu i decu daleko od očiju javnosti, u kojoj su i te kako zastupljeni ― rade vredno i na brojnim poljima i gotovo da je nemoguće da u nekom trenutku neki novinar negde u svetu ne piše tekst baš o njima.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA
BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete
SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja
CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče
Važan deo uspeha Bijonse i Džej Zija, koji imaju bogatstvo procenjeno na najmanje 1,4 milijarde dolara, jeste marketing, koji su doveli do savršenstva. Oni dominiraju top-listama, a Bijonse je osvojila i svet filma, mode, parfema...
Album se pojavio na jednoj digitalnoj platformi bez bilo kakve najave, bez bilo kakve promocije i bez ijednog singla koji bi skrenuo pažnju na njega i pokazao šta to novo R'n'B diva nudi publici. Sve to deluje na prvi pogled kao potez amatera, ali Bijonse je računala na efekat društvenih mreža i bila je u pravu ― obavestila je samo jednim "tvitom" pratiocice da je objavila novi album i nastao je haos. Tviterom je dominirala ova vest, ljudi su pojurili da čuju njene nove pesme i za samo tri sata 80.000 ljudi je kupilo Beyoncé.